افزایش ساعات کاری دفاتر پلیس +۱۰ در زنجان 

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان از آغاز صدور برگ گذر ویژه اربعین در دفاتر پلیس +۱۰ در این استان خبر داد و گفت: برای رفاه حال شهروندان ساعات کاری این مراکز افزایش یافته است.

سرهنگ عباسی گفت: خدمات مضاعف به زائران اباعبدالله الحسین (ع) برای زیارت اربعین توسط پلیس انجام می‌شود.

او از افزایش ساعات کاری دفاتر تا ساعت ۲۰ و در برخی روز‌های پرازدحام تا ساعت ۲۳ در زنجان خبر داد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان ادامه داد: افزایش تعدادکاربران دفاتر پلیس + ۱۰ و خدمت گذرنامه، راه اندازی سامانه نوبت دهی اینترنتی گذرنامه دفاتر پلیس +۱۰، حذف فرم شناسنامه دار اولیه و ارائه فرم خام اخذ گذرنامه در دفاتر پلیس +۱۰، تمدید گذرنامه‌های صادره از مهرماه سال ۱۳۹۱ به بعد در اداره گذرنامه نیز از دیگر اقدامات انجام شده در زنجان است.


سرهنگ عباسی صدور برگ گذر (تذکره) ویژه اربعین در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) با اعتبار تا پایان ۲۶ شهریور و یکبار خروج از کشور به مقصد کشور عراق با تعرفع ۳۰۰ هزار ریال را از جمله خدمات پلیس به زایران اربعین بیان کرد.

او افزود: در صورتی که متقاضی احراز هویت و تصویر بیومتریک معتبر نداشته باشد، تعرفه احراز (۴۲۰ هزار ریال احراز و ۱۸۰ هزار ریال تصویر بیومتریک) بصورت جداگانه اخذ می‌شود.


معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: برابر دستور وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات، هزینه پستی برگه گذر ویژه اربعین رایگان است که پیش از اجرای طرح ۸۰ هزار ریال بود.


سرهنگ عباسی افزود: بازدید و نظارت مستمر هفتگی و ارائه راهکار‌های اختصاصی و عمومی به دفاتر جهت بهبود و افزایش رضایتمندی شهروندان، پاسخگویی به پیام‌های واصله به سامانه ۱۹۷ و ارائه تذکرات لازم به مدیران دفاتر و کسب رضایت شهروندان از دیگر اقدامات پلیس استان در این خصوص است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.